مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:052023-09-30اقتصادي

لبنان: تا یک ماه آینده به اکتشاف نفت در بلوک 9 دست می یابیم


وزیر انرژی لبنان ضمن تشریح دستاوردهای لبنان در حوزه انرژی از احتمال دستیابی این کشور به اکتشاف نفت در بلوک 9 آب های سرزمینی لبنان تا 30 روز آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از العهد، ولید فیاض، وزیر انرژی و آب دولت پیشبرد امور لبنان طی نطقی در مراسم افتتاحیه اجلاس جهانی انرژی در سطح عالی در لندن با عنوان آینده ای امیدوارکننده برای برق و گاز به مضوع بخش انرژی لبنان و برجسته کردن فرصت های سرمایه گذاری در این بخش با توجه به دستاوردهای اخیر در این حوزه پرداخت.

دفتر رسانه ای وزارت انرژی لبنان گفت: ولید فیاض در این سخنرانی تاکید کرد که بر خلاف انتظارات در خصوص کاهش گرایش به صنعت سنتی نفت و گاز، دلایل محکمی برای تأکید بر اهمیت تداوم این منابع با توجه به رشد بی سابقه جمعیت و رضد اقتصاد در جهان وجود دارد، اگرچه به موازات آن، نقش پیشگام انرژی ای تجدیدپذیر و اهمیت انتقال انرژی را هم نمی توان نادیده گرفت.

  فیاض با اشاره به فرصت های بخش انرژی در لبنان بر موقعیت این کشور به عنوان یک بازیگر اصلی در زمینه انرژی و گذار به انرژی های تجدیدپذی، تاکید کرد: حوزه انرژی لبنان در یک نقطه عطف تاریخی به سر می برد که بر 3 اصل اول چارچوب قانونی قوی، دوم، ثبات ژئوپلیتیکی و سوم اصلاحات اقتصادی و تجاری استوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان: تا یک ماه آینده به اکتشاف نفت در بلوک 9 دست می یابیم

لبنان: تا یک ماه آینده به اکتشاف نفت در بلوک 9 دست می یابیم