مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-19اجتماعي

45 مدرسه تا پایان سال جاری در لرستان ساخته می شود


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: در مجموع ساخت 200 مدرسه برای روستاهای محروم در دستور کار قرار دارد که تاکنون 55 مدرسه تکمیل و 45 مدرسه دیگر هم تا پایان سال ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز، یونس بهاروند ایران نیا عصر امروز در حاشیه افتتاح مدرسه 6 کلاسه مشارکتی در الیگودرز با اشاره به اینکه این مدرسه با زیربنایی بیش از 1000 متر علاوه بر 6 کلاس درس دارای آزمایشگاه، سالن چند منظوره، کارگاه و بخش سمعی بصری است، عنوان کرد: این مدرسه با مشارکت نوسازی و خانواده مرحوم حاج علی درویش امانی ساخته شده است.

وی افزود: 30 درصد اعتبارات مدرسه سازی در استان را خیرین تامین می کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته استان با 93 هزار مترمربع به لحاظ زیر بنایی رتبه اول را در کشور کسب کرد، گفت: برنامه ما برای 6 ماهه اول سال جاری 67 پروژه در قالب 170 کلاس درس بود، اما با توجه به عمق محرومیت در استان تعداد پروژه ها به 91 درصد با 282 کلاس افزایش پیدا کرد.

بهاروند ایران نیا اظهار کرد: نکته جالب اینکه از 282 کلاس درس، 192 کلاس درس یعنی 68 درصد مربوط به روستاها و مناطق محروم است.

وی تاکید کرد: با توجه به عمق محرومیت در حوزه فضای آموزشی نیاز است که روند مدرسه سازی ادامه داشته باشد و برای این امر نیازمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 مدرسه تا پایان سال جاری در لرستان ساخته می شود

45 مدرسه تا پایان سال جاری در لرستان ساخته می شود