مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:572023-10-14فرهنگي

چهارمین جشنواره منطقه ای ابن حسام خوسفی برگزار می شود


چهارمین جشنواره منطقه ای علمی، فرهنگی، هنری و ادبی ابن حسام آبان ماه در این شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، سید علی حسینی، فرماندار این شهرستان امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین جشنواره منطقه ای علمی، فرهنگی، هنری و ادبی ابن حسام در آبان ماه سال جاری خبر داد و اظهارداشت: با برگزاری جشنواره منطقه ای علمی، فرهنگی، هنری و ادبی ابن حسام در آبان ماه سال جاری گامی در جهت معرفی بیشتر شخصیت ابن حسام خوسفی بر خواهیم داشت.

وی با اشاره به نام گذاری 28 آبان روز وفات ابن حسام خوسفی به عنوان روز فرهنگ عمومی و روز خوسف در شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت: جشنواره ابن حسام به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با همکاری فرمانداری شهرستان خوسف، دانشگاه بیرجند و  دیگر دانشگاه های استان آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نماینده عالی دولت در خوسف ادامه داد: این فرزانه زاهد به سبب خلق خاوران نامه به عنوان شاهکاری در ادبیات حماسی شیعی، لقب فردوسی ثانی نام گرفته و مورد توجه بسیاری از فرهیختگان قرار گرفته است اما آنچنان که شایسته است شناخته نشده است.

دکتر حسینی با بیان اینکه مشاهیر شهرستان خوسف شاهدی بر فرهنگ غنی این شهرستان هستند یادآور شد: معرفی این شخصیت علاوه بر معرفی این فرهنگ غنی می تواند توسعه شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره منطقه ای ابن حسام خوسفی برگزار می شود

چهارمین جشنواره منطقه ای ابن حسام خوسفی برگزار می شود