مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-03اجتماعي

تعدادی اتباع غیرمجاز از کرمانشاه به کشور خودشان برگردانده شدند


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه گفت: تعداد قابل توجهی از اتباع غیرمجاز که در شهر کرمانشاه به کارگری مشغول شده بودند از استان کرمانشاه به کشور خودشان بازگردانده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانساه،حمزه سلیمانی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه اظهار کرد: طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز در استان کرمانشاه در حال اجرا است و در طول مدت اجرای این طرح پیمانکاران ساختمانی شهر کرمانشاه که اتباع غیرمجاز تبعه افغان را به کارگیری کرده بودند، بازداشت شدند.

وی افزود: در همین راستا ساختمان های در حال احداث محلات زیباشهر، الهیه، دانش، پرواز و جهاد شهر کرمانشاه را بازرسی و تعداد قابل توجهی از کارگران غیرمجاز افغانستانی که در این ساختمان ها مشغول به کار بودند، دستگیر و از استان طرد شدند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیمانکاران ساختمانی هم که خلاف قوانین و مقررات کارگران غیرمجاز افغانستانی را به کارگیری کردند بازداشت و برای برخورد قاطع و قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی گفت: بازرسی از آهن فروشی های دیزل آباد هم انجام شد و تعداد قابل توجهی از کارفرمایان آهن فروشی و موزاییک سازی در دیزل آباد کارگران غیرمجاز را به کارگیری کرده بودند لذا کارگران افا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی اتباع غیرمجاز از کرمانشاه به کشور خودشان برگردانده شدند

تعدادی اتباع غیرمجاز از کرمانشاه به کشور خودشان برگردانده شدند