مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 17:252023-10-19اجتماعي

رگبار پراکنده و توفان لحظه ای آسمان اصفهان را فرا می گیرد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق به صورت قسمتی تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق و توفان لحظه ای پیش بینی می شود.

- آسیه آقایی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار بر روی استان در امروز و جوی نسبتاً ناپایدار تا اوایل هفته آینده است.

  وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق به صورت قسمتی تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق و توفان لحظه ای به ویژه در نیمه غربی و جنوب استان پیش بینی می شود.

  آقایی بیان کرد: وزش باد شدید در نیمه غربی و جنوب استان تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در 24 ساعت آینده در مناطق غربی مرکزی و جنوبی استان 4 تا 7 درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 20 و کمینه فردا صبح 10 درجه و خوربیابانک با 30 و بویین میاندشت با صفر درجه به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار پراکنده و توفان لحظه ای آسمان اصفهان را فرا می گیرد

رگبار پراکنده و توفان لحظه ای آسمان اصفهان را فرا می گیرد