مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-09بين الملل

طوفان الاقصی آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی است


طوفان الاقصی آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی و کودک کش است.

- ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه چند دهه از اشغال نخستین قبله مسلمانان جهان به دست قوم یهود می گذرد، اظهار کرد: ظلم های زیادی در این مدت از سوی صهیونیست ها بر مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین صورت گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که قدرت حماس و فلسطینیان از چه چیزی نشات می گیرد، گفت: اگرچه کشور فلسطین مانند صهیونیست غاصب از تجهیزات نظامی و دفاعی برخوردار نیستند اما قدرت آنها از نیروی ایمان و لطف خداوند نشات می گیرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مبارزه و مقابله با غده سرطانی اسراییل باید تا آزادسازی قدس شریف ادامه داشته باشد، گفت: طوفان الاقصی آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی و کودک کش است.

ماموستا رستمی گفت: طوفان الاقصی بیانگر این نکته مهم است که اسراییل با وجود تمام حمایت هایی که از سوی جهان استکبار صورت می گیرد در نهایت ضعف قرار گرفته و  قدرت و اقتدار جبهه مقاومت خود را نشان داد و توانست صهیونیست را شوکه و غافلگیر کند.

وی با تاکید بر اینکه نبرد طوفان الاقصی حمله ای تاریخی به محاسبات رژیم اشغالگر و کودک کش بود، عنوان کرد: جریان مقاومت نخستین بار در سال 2هزار میلادی در لبنان صه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی است

طوفان الاقصی آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی است