مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-01سياسي

جهاد تبیین؛ نیاز امروز، افتخار آیندگان/ گمنامان دفاع مقدس را پیدا کنید


بیان نکردن خاطرات مطالب مرتبط با دوران هشت سال دفاع مقدس خودش تحریف است.

ما باید درکنار رویکرد دینی و معرفتی و اعتقادی که شاکله اصلی دفاع مقدس ما محسوب می شود، - بیان نکردن خاطرات مطالب مرتبط با دوران هشت سال دفاع مقدس خودش تحریف است.

ما باید درکنار رویکرد دینی و معرفتی و اعتقادی که شاکله اصلی دفاع مقدس ما محسوب می شود، به سمت تبیینی و تشریح تاریخی پیش برویم و به شبهات هم پاسخ بدهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست تبیین دفاع مقدس؛ چالش ها و آسیب ها با محوریت ( بایدها و نبایدها در روایت) با حضور نویسندگان و اهالی رسانه در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) برگزار شد.

در این نشست دکتر حسین زکریایی عزیزی دبیرکل مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت ضمن تشریح عملکرد 20 ساله این مجمع، در سخنانی با محوریت نشست بیان کرد: برخی مواقع بیان نکردن مطالب و خاطرات مرتبط با دوران هشت سال دفاع مقدس،خودش تحریف است.

این که یک رزمنده بگوید من رفتم و از کشورم دفاع کردم، بنابراین وظیفه خودم را انجام دادم،کافی نیست چون اگر این رزمنده حداقل آنچه را که شاهد بوده به نسل فعلی منتقل نکند دیگرانی که با ما دشمنی دارند آن را طوری بیان می کنند و می نویسند که به نفع خودشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین؛ نیاز امروز، افتخار آیندگان/ گمنامان دفاع مقدس را پیدا کنید

جهاد تبیین؛ نیاز امروز، افتخار آیندگان/ گمنامان دفاع مقدس را پیدا کنید