مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-02اجتماعي

آغاز تولید و پخش برنامه جدید «سیمای مدرسه» در کهگیلویه و بویراحمد


رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از آغاز تهیه و پخش برنامه سیمای مدرسه از شبکه استانی دنا در نیمه دوم مهرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید ولی موسوی گفت: به منظور آشنایی مردم ، مسئولان و اولیای دانش آموزان با فعالیت ها و طرح ها و برنامه های آموزش و پرورش در سطح مدارس، اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با مشارکت سیمای مرکز استان اقدام به تهیه و پخش برنامه تلویزیونی با عنوان سیمای مدرسه کرده است.

وی با بیان اینکه برنامه سیمای مدرسه در سال تحصیلی گذشته با موضوعات مختلف آموزشی، پرورشی و فرهنگی در شهرستان های پرجمعیت استان تهیه و پخش شد گفت: نخستین برنامه سیمای مدرسه در سال تحصیلی جاری از هفته آتی در مدارس شهرستان بویراحمد تهیه و پخش خواهد شد.

موسوی افزود: در برنامه جدید سیمای مدرسه علاوه بر شور ونشاط دانش آموزان در محیط کلاس و مدرسه، طرح ها و برنامه های آموزشی و پرورشی و مسائل و مشکلات مدارس از دیدگاه معلمان و دانش آموزان نیز مطرح خواهد شد.

وی مدت پخش این برنامه را 25 دقیقه عنوان کرد و گفت: قسمت اول این برنامه به مناسبت آغاز سال تحصیلی از روز شنبه 15 مهرماه 1402 تهیه و روی آنتن شبکه استانی می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تولید و پخش برنامه جدید «سیمای مدرسه» در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز تولید و پخش برنامه جدید «سیمای مدرسه» در کهگیلویه و بویراحمد