مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-02سياسي

تشکیل سه کارگروه در شورای امربه معروف و نهی از منکر جهاددانشگاهی


در سومین جلسه شورای امربه معروف و نهی از منکر جهاددانشگاهی با حضور دکتر حسن مسلمی نایینی اعضای سه کارگروه «عفاف و حجاب»، «آموزش و تولید محتوا» و «اجرایی» این شورا منصوب شدند.

- در سومین جلسه شورای امربه معروف و نهی از منکر جهاددانشگاهی با حضور دکتر حسن مسلمی نایینی اعضای سه کارگروه عفاف و حجاب ، آموزش و تولید محتوا و اجرایی این شورا منصوب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین جلسه شورای امربه معروف و نهی از منکر جهاددانشگاهی به ریاست دکتر حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی و رییس این شورا ( امروز دهم مهرماه) در دفتر مرکزی این نهاد برگزار شد.

در این جلسه ضمن گفتگو پیرامون دستور جلسه و مطالب پیرامونی مصوب شد تا سه کارگروه عفاف و حجاب ، آموزش و تولید محتوا و اجرایی در این شورا تشکیل و فعالیت خود را مبتنی بر ارجاعات شورا آغاز کند.

بر این اساس دکتر نجمه یزدانفر به عنوان مدیر و دکتر زهرا نقی زاده، دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی، دکتر منوچهر جهانیان سمانه عنبری، سیدیوسف حسینی و نعیمه سادات میرقوام الدین اعضای کارگروه عفاف و حجاب منصوب شدند.

همچنین دکتر حسین محمدی فام به عنوان مدیر و دکتر حسن فارسی جوکار، دکتر سید رضی آقاسیدی، امیر طهرانچی، سیدیوسف حسینی، دکتر ابوالقاسم رییسی، دکتر مهدی باصولی و دکتر روح الله فتحی اعضای کارگروه اجرایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل سه کارگروه در شورای امربه معروف و نهی از منکر جهاددانشگاهی

تشکیل سه کارگروه در شورای امربه معروف و نهی از منکر جهاددانشگاهی