مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-01سياسي

نخستین هنرستان تخصصی جوار ساحلی بنادر و دریانوردی در بندرعباس آغاز به کار کرد


هنرستان پسرانه علوم و فنون دریایی شهید اصغر موسی زاده بنادر و دریانوردی هرمزگان با حضور 80 دانش آموز آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی هرمزگان، نخستین هنرستان جوار ساحلی بنادر و دریانوردی هرمزگان با نام شهید اصغر موسی زاده به مناسبت هشتم مهر ماه برابر با 30 سپتامبر به عنوان روز جهانی دریانوردی در 2 رشته بندری و مکانیک و موتورهای دریایی روز یک شنبه نهم مهرماه به صورت رسمی افتتاح شد.

  به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، یکی از مهم ترین سیاست های سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع دریایی کشور تربیت دریانوردانی با سطح دانش بالا است که بتوانند با بهترین شرایط ایمنی ناوگان دریایی کشور را هدایت کنند.

   با امکاناتی که سازمان بنادر و دریانوردی در اختیار دارد، ایجاد چنین هنرستان هایی در توسعه کیفیت آموزش بیشترین اثرگذاری را به دنبال دارد.

  مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز گفت: یکی از رویکردهای این اداره کل متناسب سازی برخی از رشته ها و احداث هنرستان های تخصصی براساس ظرفیت و نیازهای این استان است و در مدت 2 ساله دولت سیزدهم 28 هنرستان جوار صنایع در این استان احداث و ساماندهی شده و آنچه برای ما اهمیت دارد ارتباط بین رشته های هنرستانی و بازار کار استان هرمزگان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین هنرستان تخصصی جوار ساحلی بنادر و دریانوردی در بندرعباس آغاز به کار کرد

نخستین هنرستان تخصصی جوار ساحلی بنادر و دریانوردی در بندرعباس آغاز به کار کرد