مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 00:002023-10-02بين الملل

مرز دوغارون می تواند کلید توسعه روابط اقتصادی ایران و افغانستان شود


رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت های مرز دوغارون، گفت: این معبر رسمی به دلیل همجواری با افغانستان می تواند به عنوان کلید توسعه روابط اقتصادی دو کشور محسوب شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت های مرز دوغارون، گفت: این معبر رسمی به دلیل همجواری با افغانستان می تواند به عنوان کلید توسعه روابط اقتصادی دو کشور محسوب شود.

احمد معصومی فر دوشنبه 10 مهرماه با حضور در پایانه مرزی دوغارون از مجموعه گمرک، بازارچه مرزی، ایکس ری، منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، شرکت پایبار، گذرنامه مرزی و پاسگاه های مستقر در مرز دوغارون بازدید کرد و از نزدیک با ظرفیت ها و آخرین وضعیت پایانه مرزی دوغارون و روند تبادل مسافر و ترانزیت کالا از جمهوری اسلامی ایران به افغانستان و مسائل و مشکلات این معبر مهم مرزی آشنا شد.

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی ضمن قدردانی از توضیحات مسئولین بخش های مختلف این گذرگاه، هدف از این سفر را آشنایی با نهادهای مختلف مستقر در مرز و مسائل و مشکلات بر سر راه تبادلات تجاری در این منطقه اعلام و بر پیگیری جهت انجام توافقات دوجانبه با طرف افغانستانی جهت رفع موانع موجود بر سر راه توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور تاکید نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز دوغارون می تواند کلید توسعه روابط اقتصادی ایران و افغانستان شود

مرز دوغارون می تواند کلید توسعه روابط اقتصادی ایران و افغانستان شود