مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-06سياسي

سردار رادان: پلیس با مردم کامل می شود


فرمانده فراجا با بیان اینکه از امسال سهم ویژه ای برای مردم در پیشگیری و مقابله با جرائم قائل شدیم، گفت: پلیس با مردم کامل می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک  سردار رادان فرمانده فراجا در خطبه های پیش از نماز جمعه امروز با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران و در عصری که به عصر امام خمینی عزیز معروف شد؛ آن چیزی که سر لوحه خدمت برای همه خدمت گذاران به مردم در دستور کار قرار گرفت؛ این بود که امامی از جنس مردم و برای مردم خود را ارائه داد و تمامی معادلات حسابی و کتابی را بهم زد.

یعنی اگر در عرصه دفاع، کسانی از جنس نیرو های مسلح وظیفه دفاع را داشتند، امام هم ثابت کرد که مردم در دفاع هم نقش آفرین هستند.

وی ادامه داد: اگر همیشه عرصه جهاد سازندگی با عناوین سازمانی معرفی شده بود، امامی که از جنس مردم بود، ثابت کرد؛ در کنار آن مردم هستند که نقش آفرینی مهم را حتی در امر سازندگی به عهده دارند؛ بنابراین مردم در کنار سازندگان قرار گرفتند.

اگر در حوزه امنیت و اطلاعات سازمان هایی وظیفه امنیت را داشتند امام ما ثابت کرد که در کنار این نهاد ها مردم می توانند بیشترین چشم ها و کنترل کنندگان جریان های مختلف ضد انقلابی باشند؛ بنابراین نقش مردم در موضوعات اطلاعاتی و امنیتی نیز ثابت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: پلیس با مردم کامل می شود

سردار رادان: پلیس با مردم کامل می شود