مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-08سياسي

تشویق فرزندآوری به عنوان یک گفتمان غالب مورد توجه قرار گیرد


تشویق فرزندآوری به عنوان یک گفتمان غالب مورد توجه قرار گیرد ، چرا که جمعیت جوان هر جامعه از پشتوانه و سرمایه های قدرتمند اقتصادی و اجتماعی در هر کشور محسوب می شوند.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان دماوند گفت: تشویق فرزندآوری به عنوان یک گفتمان غالب مورد توجه قرار گیرد ، چرا که جمعیت جوان هر جامعه از پشتوانه و سرمایه های قدرتمند اقتصادی و اجتماعی در هر کشور محسوب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، رضا طاهرخانی عصر یکشنبه 16 مهر ماه در دومین همایش آموزشی مدیران، فعالین و کنشگران حوزه جمعیت و خانواده در شهرستان دماوند گفت: تقویت رویکرد تشویقی و فرهنگسازی برای اقشار مختلف جامعه باید در اولویت بحث جوانی جمعیت قرار گیرد.

طاهرخانی با بیان اینکه تهیه نقشه راه در بحث تنظیم و جوانی جمعیت یک ضرورت مهم است، افزود: باید رسانه ها را با خود همراه کنیم که مطمئنا نقش بسزایی در این مساله دارند.

وی اظهار کرد: رسانه ملی در تولید محتوا و برنامه سازی در بحث ازدیاد جمعیت و تبیین ورود پیدا کند ، چرا که پیری جمعیت یک زنگ خطر برای آینده کشور محسوب می شود.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان سخنان خود گفت: تشویق فرزند آوری به عنوان گفتمان غالب در دستگاه های متولی و جامعه مورد توجه قرار بگیرد و وظیفه همه ماست که برای آینده جوان کشور تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشویق فرزندآوری به عنوان یک گفتمان غالب مورد توجه قرار گیرد

تشویق فرزندآوری به عنوان یک گفتمان غالب مورد توجه قرار گیرد