مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 23:352023-10-16اقتصادي

یازدهمین همایش روز جهانی غذا در مازندران برگزار می شود


رییس انجمن صنایع غذایی مازندران از برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در روز چهارشنبه 26 مهر ماه خبر داد و گفت: 45 واحد تولیدی به عنوان صنایع غذایی برتر در استان انتخاب شدند.

- ایسنا/مازندران رییس انجمن صنایع غذایی مازندران از برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در روز چهارشنبه 26 مهر ماه خبر داد و گفت: 45 واحد تولیدی به عنوان صنایع غذایی برتر در استان انتخاب شدند.

باقری 24 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت 16 اکتبر، روز جهانی غذا برگزار شد با اشاره به اینکه روز غذا، در تقویم جهانی قرار گرفته است، اظهار کرد: این روز با شعار جهانی آب زندگی است، آب غذا است ، با محوریت آب نیروی محرکه، با چشم انداز روز جهان بدون گرسنگی نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در انجمن صنایع غذایی مازندران 283 عضو فعال داریم، خاطرنشان کرد: صادرات جهانی از صنایع غذایی مازندران صورت می گیرد و 540 واحد صنایع غذایی داریم که از این تعداد 385 واحد مربوط به سازمان صنعت معدن و تجارت است.

رییس انجمن صنایع غذایی مازندران گفت: 24 درصد سرمایه گذاری مربوط به صنعت غذا است و این صنعت اشتغال 21 درصدی در استان ایجاد کرده از این رو 42 درصد تولید ناخالص داخلی مربوط به صنعت غذا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین همایش روز جهانی غذا در مازندران برگزار می شود

یازدهمین همایش روز جهانی غذا در مازندران برگزار می شود