مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-07سياسي

خبرهای پیروزی بخش جبهه مقاومت در راه است


در روزهای آتی خبرهای پیروزی بخش و چشمگیر جبهه مقاومت به گوش مردم مسلمان جهان و ایران به عنوان فرمانده جبهه مقاومت خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز شنبه 15 مهرماه در شورای اداری استان که در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان و با حضور سید احمد عبودتیان دستیار رییس جمهوری در امر مردمی سازی دولت برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی های چشمگیر، تاریخی و سرنوشت ساز در جبهه فلسطین که از امروز آغاز شده است را تبریک و تهمنیت عرض می کنم.

 وی بیان کرد: صحنه های خوشحال کننده ای را امروز می بینیم که حاکی از قدرت مقاومت، فلسطین و پیروزی رزمندگان این جبهه و عزم جزم آنها برای اینکه این پیروزی را به تصویر بکشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: از صبح امروز نشان داده شد که به هیچ وجه رژیم صهیونیستی در جایگاه بازدارندگی نیست و دوران قدرت پوشالی که آنها درست کرده بودند و قتل عام می کردند و کودکان را می کشتند دیگر به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: در روزهای آتی خبرهای پیروزی های چشمگیر جبهه مقاومت به گوش مردم مسلمان جهان و ایران به عنوان فرمانده جبهه مقاومت خواهد رسید.

علیدادی سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود از روز روستا و عشایر سخن به میان آورد و ادامه داد: این دو قشر در جامعه بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای پیروزی بخش جبهه مقاومت در راه است

خبرهای پیروزی بخش جبهه مقاومت در راه است