مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 01:452023-09-25بين الملل

امیدواری روسیه به حصول نتیجه از مذاکرات باکو و قره باغ


وزارت خارجه روسیه ضمن تاکید بر کمک نیروهای حافظ صلح به ارامنه قره باغ، گفت که مسکو انتظار دارد نتایج مذاکرات بین طرفین به از سرگیری کار برای اجرای توافقات 2020-2022 کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه شامگاه دوشنبه اعلام کرد که گفتگوها بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان، طبق توافقات ادامه پیدا خواهند کرد.

این وزارتخانه طی بیانیه ای گفت که مسکو انتظار دارد که نتایج مذاکرات بین باکو و ارامنه قره باغ به از سرگیری کار برای اجرای توافقات 2020-2022 کمک کند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، دستگاه دیپلماسی روسیه همچنین اظهار داشت که نیروهای حافظ صلح روسیه مذاکرات بین نمایندگان باکو و ارامنه قره باغ را تسهیل کردند.

قرار بود طرفین در مورد موضوعاتی چون غیرنظامی سازی، احیای زندگی مسالمت آمیز و تضمین حقوق و امنیت جمعیت ارمنی قره باغ گفتگو کنند.

بر این اساس، در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: ما امیدواریم که نتایج مثبت این روند به از سرگیری سریع کار برای اجرای مجموعه توافقات بین سران روسیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان از جمله رفع انسداد ارتباطات حمل ونقل، تعیین حدود مرز ارمنستان و جمهوری آذربایجان، هماهنگی پیمان صلح و توسعه تماس های بشردوستانه کمک کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری روسیه به حصول نتیجه از مذاکرات باکو و قره باغ

امیدواری روسیه به حصول نتیجه از مذاکرات باکو و قره باغ