مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-07دانش

برگزیدگان کنگره پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی معرفی شدند


برگزیدگان بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور و دومین جشنواره ملی پژوهش و فناوری کمیته های تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله (عج) با حضور بیش از 1500 نفر از دانشجویان در تاریخ 12 الی 14 مهرماه در سال همایش های برج میلاد برگزار شد.

دکتر نیما رضایی، دبیر کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور با اشاره به محورهای ویژه این کنگره، اظهار کرد: بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی کشور به محورهای تله مدیسین و فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، بیگ دیتا و آینده پژوهی سلامت، پزشکی شخصی سازی شده، ژنتیک انسانی و رویکردهای نوین درمانی و طراحی و ساخت واکسن و داروهای جدید (نوآوری دارویی) پرداخته است.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری کنگره شاهد حضور سخنرانان کلیدی، برگزاری پنل های ارائه ( 26 پنل) و ورکشاپ ها، نشست انتقال تجربه و بازدید از مکان های علمی (تورهای فناوری از مراکز علمی و تحقیقاتی) و گردشگری (تور بازدید از برج میلاد برای دانشجویان) صورت پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان کنگره پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی معرفی شدند

برگزیدگان کنگره پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی معرفی شدند