مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-22اقتصادي

همکاری تهران و چین برای حل مشکلات شهری و توسعه حمل و نقل عمومی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در شورای توسعه تجارت بین الملل ccpit گفت: - رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: چین می تواند شریکی استراتژیک و قابل اعتماد برای تحقق اهداف و حل مشکلات تهران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در شورای توسعه تجارت بین الملل ccpit گفت: در تهران 4 میلیون خودرو و 1 میلیون موتور تردد دارند و روزانه 19 میلیون و 300 هزار سفر کامل و 23 میلیون و 200 هزار پاره سفر انجام می شود.

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آلودگی هوا و تراکم ترافیک از بزرگترین مشکلات تهران هستند گفت: برای حل این مشکلات 300 کیلومتر شبکه ریلی مترو و 195 کیلومتر شبکه خطوط اتوبوسرانی تندرو (بی آر تی) در تهران ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: برای بهبود کیفیت زندگی مردم تهران، برنامه های متعددی در نظر گرفته شده است و چین می تواند شریک استراتژیک و قابل اعتماد تهران برای تحقق این اهداف و برنامه ها باشد؛ برهمین اساس علاقه مندیم تا از تجربیات موفق چین در مبارزه با آلودگی هوا، ترافیک و زیرساخت های شهری استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری تهران و چین برای حل مشکلات شهری و توسعه حمل و نقل عمومی

همکاری تهران و چین برای حل مشکلات شهری و توسعه حمل و نقل عمومی