مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-10اجتماعي

امسال چند موقوفه در کهگیلویه و بویراحمد ثبت شد؟


مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 10 فقره وقف جدید در استان صورت گرفته که یک مورد از آنها به نیت ساخت منزل برای زوج های جوان زمین مسکونی بوده است و مابقی برای ساخت مسجد وقف گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی در همایش وقف گچساران اظهار کرد: همزمان با هفته وقت از خیرین و واقفین در استان با برگزاری همایش تجلیل شده است.

 وی بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد 100 خیر در حوزه کمک بقاع متبرکه، موکب اربعین سیدالشهدا در مرز شلمچه و کمک نقدی طرح مودت به امامزادگان وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امسال 10 فقره وقف جدید در استان صورت گرفته که یک مورد از آنها به نیت ساخت منزل برای زوج های جوان زمین مسکونی بوده است و مابقی برای ساخت مسجد وقف گردید.

 حجت الاسلام نصیرالاسلامی عنوان کرد: باید در راستای وقف و حسنات آن و مزایای این سنت حسنه در حوزه های مختلف با کمک مسئولان و اصحاب رسانه اطلاع رسانی بیشتری انجام شود.

 وی گفت: در کهگیلویه و بویراحمد 1400 فقره موقوفه انتفاعی وجود دارد که از این تعداد 59 مورد موقوفه منفعتی درآمدزا می باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این استان در حوزه موقوفات درآمدزا از استان های آخر کشور می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال چند موقوفه در کهگیلویه و بویراحمد ثبت شد؟

امسال چند موقوفه در کهگیلویه و بویراحمد ثبت شد؟