مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-05اقتصادي

رفع تداخل 7.8 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی در کشور


رییس سازمان امور اراضی کشور از رفع تداخلات اراضی در بیش از هفت میلیون و 800 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در سطح کشور خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان امور اراضی کشور از رفع تداخلات اراضی در بیش از هفت میلیون و 800 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در سطح کشور خبر داد.

رضا افلاطونی 13 مهرماه در نشست شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اظهار کرد: در رفع تداخلات اراضی کشاورزی کشور اقدامات خوبی انجام شده است و طی آن تاکنون از 16 میلیون هکتار اراضی کشاورزی کشور که مشمول رفع تداخلات می شوند، حدود نیمی از آن ها به اتمام رسیده است.

وی افزود: آخرین آمار درج شده در سامانه های ما نشان می دهد که هفت میلیون و 800 هزار هکتار از اراضی کشاورزی رفع تداخل شده اما به صورت کلی شامل بیش از 50 درصد اراضی کشاورزی مشمول می شود که هنوز در سامانه به ثبت نرسیده است و اقدامات ما در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: هدفگذاری ما این بود که تا پایان 1402 این رفع تداخلات به اتمام برسد اما زمان بیشتری خواهد برد و هدف ما این است که هرچه سریعتر این اقدام به اتمام برسد.

افلاطونی در خصوص عملکرد این سازمان در تغییر کاربری ها نیز گفت: عملکرد شش ماهه ما نشان دهنده روند کاهشی تغییر کاربری ها در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل 7.8 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی در کشور

رفع تداخل 7.8 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی در کشور