مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-09سياسي

ارائه طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش؛ 4 ماه پس از رای اعتماد!


در حالی که رضا مراد صحرایی در 9 خرداد 1402 با 167 رأی موافق از مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر آموزش و پرورش رأی اعتماد گرفت شنیده می شود برخی از نمایندگان مجلس در حدود 4 ماه پس از این رای اعتماد به دنبال استیضاح این وزیر هستند.

-   در حالی که رضا مراد صحرایی در 9 خرداد 1402 با 167 رأی موافق از مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر آموزش و پرورش رأی اعتماد گرفت شنیده می شود برخی از نمایندگان مجلس در حدود 4 ماه پس از این رای اعتماد به دنبال استیضاح این وزیر هستند.

خضریان : درخواست استیضاح وزیر آموزش پرورش تقدیم هیئت رییسه مجلس شد علی خضریان  از ثبت استیضاح وزیر آموزش پرورش و آغاز روند قانونی آن خبر داد و گفت: در مدت تصدی مسئولیت وزارت آموزش پرورش توسط آقای صحرایی نه تنها به آنچه که در برنامه ایشان به نمایندگان اعلام شده بود، محقق نشده است بلکه در موارد متعددی عکس آن نیز در حال انجام است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس افزود: استیضاح وزیر آموزش پرورش با محورهای متعددی همچون ضعف در برنامه ریزی برای تأمین معلمان مورد نیاز پیش از آغاز سال تحصیلی 1402_1403 و در نتیجه کمبود معلم در بسیاری از مناطق کشور، تأخیر در اعلام نتایج آزمون آموزگاری و دبیری، فقدان برنامه ای منسجم برای اجرای سند تحول بنیادین و پرداخت افراطی به کارهای حاشیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش؛ 4 ماه پس از رای اعتماد!

ارائه طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش؛ 4 ماه پس از رای اعتماد!