مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:062023-10-17سياسي

برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی سپاه معرفی شدند


آیین اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی زمینی سپاه با حضور جمعی از فرماندهان و رزمندگان و نفرات برتر قرآنی از سراسر این نیرو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس این مراسم با معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده و برتر رشته های دهگانه قرآنی شامل رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل، حفظ 25، 20، 15، 10و 5 جز، حفظ موضوعی، مفاهیم قرآن کریم و رشته اذان همراه بود.

این دوره از مسابقات با پایان رقابت 261 نفر از پایوران، نیروهای سرباز و وابستگان نیروی زمینی سپاه که از بین هزار و 563 شرکت کننده مرحله نخست به این مرحله راه پیدا کرده بودند، به ایستگاه پایانی رسید.

در آغاز برنامه های آیین اختتاحیه این دوره از مسابقات، سرهنگ پاسدار شهرام عسکریان معاون روابط عمومی و تبلیغات نیروی زمینی سپاه طی سخنانی، گزارشی از روند برگزاری مراحل گوناگون این مسابقات ارائه داد و از راه اندازی قرارگاه قرآنی نور در سراسر نیروی زمینی سپاه خبر داد.

حجت الاسلام محمدهادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه نیز طی سخنانی در این مراسم با اشاره به حوادث و وقایع دردناک ناشی از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و ایستادگی و مبارزات ملت فلسطین، وعده خدای متعال را در نابودی کفر و ظلم و باطل و پیروزی حق، وعده ای تخلف ناپذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی سپاه معرفی شدند

برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی سپاه معرفی شدند