مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-20سياسي

اصلاح طلبان با تحریم انتخابات حذف می شوند


دبیرکل پیشین حزب کارگزاران سازندگی معتقد است که اصلاح طلبان اگر بنای بر تحریم انتخابات مجلس دارند، بهتر است این تحریم کردن را به طور صریح بیان کنند چون خطرش کمتر از «انفعال» و «سکوت» است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- غلظت حمایتش از ایده مشارکت در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری آنقدر بالا بود که زمینه برافتادنش از کرسی دبیرکلی حزب کارگزاران پس از 25 سال را فرآهم آورد؛ آن هم به دست نیروهایی که طرف تحریم انتخابات را گرفته بودند و عبدالناصر همتی را در قواره حمایت خود نمی دیدند.

5 ماه از انتخابات 29 خرداد 1400 نگذشته بود که شورای مرکزی کارگزاران طی جلسه ای، حسین مرعشی را به جای کرباسچی در جایگاه دبیرکلی حزب نشاند.

ساعاتی پس از این جلسه، محمد قوچانی از سردبیری روزنامه سازندگی ارگان مطبوعاتی حزب، کنار کشید تا کودتا را با استعفا پاسخ داده باشد.

استعفای قوچانی، کرباسچی را بر آن داشت تا سرمایه اش را از روزنامه سازندگی بیرون بکشد.

جریده سازندگی، سه روز پس از کنار رفتن کرباسچی، تعطیل شد! کرباسچی که در روز رأی گیری شورای مرکزی کارگزاران برای انتخاب دبیرکل، نتوانسته بود در رقابت با مرعشی به اندازه انگشتان یک دست هم رای جمع کند، پس از خروج قهرآمیز از حزب، فکر بکر فعال کردن امتیاز روزنامه هم میهن به سرش زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان با تحریم انتخابات حذف می شوند

اصلاح طلبان با تحریم انتخابات حذف می شوند