مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 22:402023-10-03بين الملل

صنعا: آماده توافق فراگیر درباره اسرای سعودی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالقادر المرتضی رییس کمیته ملی اسرای یمن امروز سه شنبه خبر داد که توافق تبادل اسرا که در سوییس امضا شد، - رییس کمیته ملی اسرای یمن با اشاره به عدم جدیت ائتلاف سعودی-اماراتی در پرونده تبادل اسرا، گفت که صنعا آماده یک توافق فراگیر در این زمینه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالقادر المرتضی رییس کمیته ملی اسرای یمن امروز سه شنبه خبر داد که توافق تبادل اسرا که در سوییس امضا شد، به خاطر عدم جدیت ائتلاف سعودی-اماراتی در حالت رکود قرار دارد.

شبکه خبری المسیره به نقل از المرتضی گزارش داد: ما با درخواست مزدوران مأرب درباره اعلام سرنوشت محمد قحطان از فرماندهان ائتلاف و قرار دادن نام وی در توافق موافقت کردیم، ولی آنان حاضر نشدند چیزی درباره سرنوشت اسرای ما بگویند یا اجازه بازدید از زندان مأرب را بدهند.

وی با اشاره به اینکه یمن، اسرای سعودی و سودانی در اختیار دارد، خاطر نشان کرد: ما آماده آغاز یک توافق فراگیر هستیم که شامل اسرای همه طرف ها باشد.

نمی توان به صورت دوجانبه با طرف سعودی، وارد مذاکره شد؛ زیرا این کشور، مسئول اصلی [جنگ علیه ملت یمن]است.

المرتضی با بیان اینکه ائتلاف سعودی در پرونده اسرا جدی نیست، تصریح کرد: پرونده اسرای مزدوران متجاوز در کتاف که در عملیات نصر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: آماده توافق فراگیر درباره اسرای سعودی هستیم

صنعا: آماده توافق فراگیر درباره اسرای سعودی هستیم