مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-02فرهنگي

«بیژن و منیژه»؛ برگزیده مسابقه نقالی شد


بیست ویکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی به میزبانی استان چهارمحال وبختیاری با معرفی مهرداد کاووسی به عنوان تنها نقال برگزیده این بخش رقابتی برای نقل «بیژن و منیژه» به کار خود پایان داد.

- ، از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آیین اختتامیه دو بخش نمایش های فردی، نقالی، روایت های ملی و کارآواها و معرکه ها، آیین ها و بازی های نمایشی بیست ویکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی به میزبانی استان چهارمحال وبختیاری روز گذشته نهم مهر پس از سه روز اجرا و هنرنمایی 27 گروه نمایشی از سراسر کشور در شهرهای شهرکرد، جونقان و بروجن در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد.

پیام احمدی (مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان چهارمحال وبختیاری)، هوشنگ جاوید، محمد نجاری و محمدرضا معجونی (داوران بخش نقالی)، عباس قنبری (رییس بنیاد ایران شناسی استان چهارمحال وبختیاری) همراه با جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان عرصه هنرهای آیینی و سنتی در این مراسم حضور داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال وبختیاری در ابتدای این مراسم گفت: طی سه روز متوالی از ششم تا نهم مهر 11 گروه در بخش نقالی و 16 گروه در سایر بخش های نمایشی به هنرنمایی در استان پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیژن و منیژه»؛ برگزیده مسابقه نقالی شد

«بیژن و منیژه»؛ برگزیده مسابقه نقالی شد