مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-14سياسي

38 عنوان برنامه فرهنگی در هفته ولادت حضرت عبدالعظیم برگزار می شود


معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت سیدالکریم(ع) از برگزاری 38 عنوان برنامه همزمان با بزرگداشت سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) و هفته فرهنگی شهرستان ری از 22 تا 29 مهر ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام محسن عرفاتی معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت سیدالکریم(ع) صبح امروز در نشست خبری اعلام برنامه های سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار کرد: هفته جاری به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع)، هفته فرهنگی شهرستان ری نامگذاری شده و امید است تا با این نامگذاری ها موجبات معرفی هرچه بیشتر امامزادگان به ویژه امامزادگان شاخص و ممتازی چون حضرت سیدالکریم(ع) فراهم شود.

  وی حضرت عبدالعظیم(ع) را از امامزادگان مورد تایید خاص حضرات معصومین علیهم السلام توصیف کرد و گفت: تمامی نهادها و دستگاه های فرهنگی باید تلاش کنند تا از این مناسبت ها در راستای نشر معارف الهی و تبیین جایگاه و سیره این بندگان برگزیده خداوند در جامعه به بهترین نحو استفاده کنند.

حجت الاسلام عرفاتی بیان کرد: به مناسبت میلاد آن محدث والامقام ویژه برنامه هایی در 38 عنوان در این هفته تدارک دیده شده و ما از مردم عزیز شهرستان ری و همچنین تهران برای حضور در این برنامه ها دعوت می کنیم و استدعا داریم تا با بیان نقطه نظرات خود پیرامون این ویژه برنامه ها ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 عنوان برنامه فرهنگی در هفته ولادت حضرت عبدالعظیم برگزار می شود

38 عنوان برنامه فرهنگی در هفته ولادت حضرت عبدالعظیم برگزار می شود