مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 07:352023-10-14سياسي

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی کردستان


نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاد دانشگاهی استان با حضور فناوران، پژوهشگران و شرکت های دانش بنیان در سنندج برپا خواهد شد.

- اکبر اسدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن اعلام برپایی نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاد دانشگاهی کردستان در سنندج اظهار کرد: این نمایشگا با هدف ارائه دستاوردهای پژوهشی، نوآوری ها و توانمندی های فناورانه، شرکت های خلاق و فناور و صنایع دانش بنیان زیرمجموعه این نهاد با حضور مسوولان استانی از روز 24 مهرماه جاری به مدت سه روز در سنندج برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر دستاوردهای پژوهشی و اشتغال محور جهاد دانشگاهی، شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق زیرمجموعه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی در موضوعاتی از جمله فنی و مهندسی، صنایع غذایی، کشاورزی، و .

در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رییس جهاددانشگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد به منظور بیان نیازها و معرفی دستاوردها، با هماهنگی مسوولان استانی در دستگاه های ذیربط، طی نشست هایی زمینه ارتباط مستقیم شرکت های حاضر در نمایشگاه را با مسوولان، دانشگاهیان، صاحبنظران و .

را فراهم نماییم.

اسدی با اشاره به اهمیت توسعه اقتصاد دانش بنیان و همچنین ایجاد روحیه خودباوری در میان جوانان، تصریح کرد: امروز توجه به اقتصاد دانش بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی کردستان

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی کردستان