مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:352023-09-23اجتماعي

دشمنان تلاش کردند تا دوباره آتش فتنه را روشن کنند، اما موفق نشدند


رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه دشمنان همه توان خود را گذاشته بودند تا مجدداً آتش فتنه را روشن کنند اما امسال هم موفق نشدند، گفت: بی شک من لذت می برم از فضای خوبی که مدارس کشور ما دارند و دانش آموزان در حفظ حجاب خود تلاش دارند و این مساله به زیبایی و درستی رعایت شده است.

- رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه دشمنان همه توان خود را گذاشته بودند تا مجدداً آتش فتنه را روشن کنند اما امسال هم موفق نشدند، گفت: بی شک من لذت می برم از فضای خوبی که مدارس کشور ما دارند و دانش آموزان در حفظ حجاب خود تلاش دارند و این مساله به زیبایی و درستی رعایت شده است.

شهدا، جان خود را فدا کردند تا سنگر حجاب حفظ شود و پلیس هم امروز ادامه دهنده این راه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباسعلی محمدیان صبح امروز برای نواختن زنگ بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه میثاق شاهد حاضر شد و گفت: همزمانی آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را به فال نیک می گیریم و برای تمامی دانش آموزان و دانشجویان کشورمان که از امروز قدم در مرحله ای جدید از اندوختن علم و دانش گذاشتند، آرزوی موفقیت می کنم.

همینطور خدا را شاکرم که به من توفیق داد تا در جمع شما دانش آموزان و آینده سازان این مرز و بوم حضور یابم و آغاز سال تحصیلی جدید را به شما و اولیاء مدرسه تبریک بگویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان تلاش کردند تا دوباره آتش فتنه را روشن کنند، اما موفق نشدند

دشمنان تلاش کردند تا دوباره آتش فتنه را روشن کنند، اما موفق نشدند