مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-18اجتماعي

جزییات «بسته حمایت از مدارس دولتی» اعلام شد


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت توجه به عدالت آموزشی در کشور، جزییات بسته حمایت از مدارس دولتی را تشریح کرد.

- محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره اهمیت عدالت آموزشی ، اظهار کرد: تعریف نهایی عدالت آموزشی این است که کشور پس از سه برنامه توسعه، طوری عمل کند که اگر هر دانش آموزی بر اساس کد ملی انتخاب شده و مورد بررسی قرار گرفت، از نظر آموزشی این دانش آموزان با هم تفاوت نداشته باشند و بتوانیم نقاط نامطلوب و دانش آموزان محروم را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه از عالی ترین مقام کشور تا سطوح دیگر توجه ویژه ای به عدالت آموزشی دارند، افزود: به این نتیجه رسیده اند که باید به مدارس دولتی عادی نگاه جدی و ویژه ای داشته باشیم.

ما ابتدا به گزاره های سند تحول نگاه کرده و آن را بررسی و استخراج کردیم و بعد از آن زیرنظام ها از جمله برنامه درسی، تجهیزات، منابع انسانی، امور مالی، مدیریت و تکالیف را استخراج کردیم که اگر این بسته در نظر گرفته شده جدی گرفته شود، می تواند در دو برنامه توسعه، فضای خوبی در کشور ایجاد کند.

بسته حمایت از مدارس دولتی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از آماده شدن بسته حمایت از مدارس دولتی خبر داد و گفت: این بسته می تواند توسط آموزش و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات «بسته حمایت از مدارس دولتی» اعلام شد

جزییات «بسته حمایت از مدارس دولتی» اعلام شد