مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 19:252023-10-21ورزشي

فراهم کردن امکانات تیراندازی در روستاها


رییس فدراسیون تیراندازی به توافق با ستاد مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه امکانات تیراندازی در روستاها فراهم می شود که سهم استان زنجان سه روستا و تامین 6 تفنگ و سایر تجهیزات است که اگر موفق به جذب شویم کلی جلو خواهیم بود و در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی بعد از ظهر امروز در مجمع سالانه هیأت تیراندازی استان زنجان با تشریح وضعیت تیم های ملی برای حضور در مسابقات اظهار کرد: با وجود همه مشکلات از شب عید 401 تیم ملی به مسابقات برزیل اعزام شد و در حال حاضر هم 28 نفر از اعضای تیم ملی در کره جنوبی حضور دارند.

رییس فدراسیون تیراندازی به اعزام تیم های ملی به 15 کشور و کسب 17 مدال متعدد اشاره و تصریح کرد: اصل کار آماده کردن تیم برای کسب مدال و سهمیه است که تلاش می شود محقق شود.

وی ناسازگاری هوایی و مشکلات ناشی از اقامت و تغذیه را از جمله مشکلات اعزام تیم به کشورهای دیگر اعلام کرد و گفت: از زمان تشکیل فدراسیون جدید، هیچ روز تعطیل وجود نداشته است و در حال حاضر در حال راه اندازی لیگ برای فراهم کردن زمینه حضور ورزشکاران در مسابقات هستیم.

قربانی از وجود 190 مدال در مسابقات تیراندازی که 45 مدال آن المپیکی است، خبر داد و گفت: این در حالی است که ورزشی مانند فوتبال یک مدال بیشتر ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم کردن امکانات تیراندازی در روستاها

فراهم کردن امکانات تیراندازی در روستاها