مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-07سياسي

پشتیبانی از صنعت دفاعی کشور در کنار تعمیر دهها شناور بزرگ در ایزوایکو


مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) به عنوان بزرگترین سازنده و تعمیر کننده انواع شناورها و سازه های دریایی کشور همچنان در منطقه بی رقیب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با انتشار گزارش عملکرد خود در سال 1401 و شش ماهه اول 1402 آورده است: این مجتمع با بهره مندی از توان متخصصان داخلی و با دارا بودن سیستم های مختلف از آب گیری و به آب اندازی توانایی ساخت و تعمیرات هر نوع شناوری در دنیا را دارد.

ایزوایکو در دوره جدید مدیریتی حرکتی را آغاز کرده است که به باور کارشناسان و متخصصان صنعت دریایی،رقیب جدی برای صنایع دریایی جهان خواهد بود.

بازدید مستمر نمایندگان مجلس، سفرای ایرانی کشورهای مختلف، مسئولان عالی رتبه کشوری و لشکری، وزرای دولت و سرمایه گذاران خارجی از این مجتمع طی یک سال اخیر و اذعان بازدید کنندگان به توانمندی و پتانسیل بالای ایزوایکو، وظیفه تصمیم گیران به حمایت های بیشتر از این غول کشتی سازی منطقه را دوچندان می کند.

این مجتمع در دوره مدیریت جدید، توانسته با برنامه ریزی مناسب و در سال 1401 نسبت به تسویه حساب مالیاتی معوق 10 سال گذشته ، حل و فصل بدهی سنواتی تأمین اجتماعی و پرداخت دیون بانکی ریالی و ارزی و همچنین تعیین تکلیف پرونده های معوق حقوقی اقدام کند، کاری بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی از صنعت دفاعی کشور در کنار تعمیر دهها شناور بزرگ در ایزوایکو

پشتیبانی از صنعت دفاعی کشور در کنار تعمیر دهها شناور بزرگ در ایزوایکو