مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:372023-10-22سياسي

رییس ستاد انتخابات تهران: مهلت ثبت نام انتخابات مجلس تا 3 آبان است


رییس ستاد انتخابات استان تهران، جزییات ثبت نام قطعی متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد و گفت: مهلت ثبت نام تا 3 آبان و غیرقابل تمدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سید عباس جوهری رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه فرایند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز 15 مرداد ماه سال جاری با دستور وزیر کشور رسما آغاز شد، از تغییر شیوه و روش برگزاری انتخابات بر اساس اصلاحیه مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار کرد: امسال برای اولین بار پیش ثبت نام انتخابات  انجام شد و متقاضیان مدارک خود را جهت صحت سنجی در مرحله پیش ثبت نام در سامانه بارگزاری کردند.

وی با بیان اینکه متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس امسال حدود 3 برابر بیشتر از دوره قبل می باشد، تعداد داوطلبان ثبت نام شده در مرحله پیش ثبت نام را حدود 12 هزار و 500 نفر عنوان کرد و گفت: حدود 18 درصد متقاضیان را بانوان تشکیل می دهند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران بیان کرد: از 27 مهرماه مرحله اصلی ثبت نام به صورت غیرحضوری آغاز شد و داوطلبانی که مدارکشان به صورت کامل بارگزاری شده و تکمیل باشد، امکان ثبت نام نهایی و حضور در عرصه انتخابات را پیدا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات تهران: مهلت ثبت نام انتخابات مجلس تا 3 آبان است

رییس ستاد انتخابات تهران: مهلت ثبت نام انتخابات مجلس تا 3 آبان است