مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-12سياسي

نباید اجازه داد صهیونیست ها قیافه مظلومیت به خود بگیرند


حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در دیدار با سفیر فلسطین در تهران تأکید کرد: همه باید فلسطین را مسأله خود بدانند؛ چرا که فقط مساله ی یک تکه از جهان نیست، - حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در دیدار با سفیر فلسطین در تهران تأکید کرد: همه باید فلسطین را مسأله خود بدانند؛ چرا که فقط مساله ی یک تکه از جهان نیست، بلکه مساله همه مظلومان جهان است.

نباید اجازه داد صهیونیست ها قیافه مظلومیت به خود بگیرند.

اصل وجود اسراییل دروغ است و مظلومیت آنها دروغ تر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی صبح امروز با حضور در منزل سلام زواوی، سفیر فلسطین در تهران، با اشاره به جنایات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، علت این قضایا را بی منطقی این رژیم و اصل وجود آن دانست و یادآور شد: فلسطینی ها در این سالها به همه شیوه ها نشان داده اند که خواستار زندگی صلح آمیز هستند.

آنها حتی بعضی جاها از خطوط قرمز کوتاه آمدند تا صلح جویی خود را نشان دهند، اما کار به جایی رسید که روشن شد صهیونیست ها زبانی جز این نمی فهمند.

وی افزود: امپراتوری رسانه صهیونیست ها تلاش می کند قضیه را جور دیگری نشان دهد، اما رسانه های اسلامی و عربی امروز قوی شده و جنایات این روزها بر همگان روشن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه داد صهیونیست ها قیافه مظلومیت به خود بگیرند

نباید اجازه داد صهیونیست ها قیافه مظلومیت به خود بگیرند