مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-14اقتصادي

لایروبی استخر عباس آباد همدان انجام شد


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای همدان از لایروبی کانال انتقال آب و استخر عباس آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مرتضی احمدی رحمت ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تسهیل تامین آب شرب شهر همدان، عملیات لایروبی و پاکسازی استخر عباس آباد از 10 روز گذشته آغاز شده و امروز آبگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام رسوبات استخر عباس آباد تخلیه شده است، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در حال انجام است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه حجم لایروبی رسوبات انجام شده بیش از 16 هزار مترمکعب است افزود: هر دو سال یکبار در راستای افزایش راندمان آبگیری عملیات لایروبی و تخلیه رسوبات مخزن استخر عباس آباد انجام می شود.

وی افزود: کانال انتقال آب عباس آباد از محل بند تقسیم آب تا استخر عباس آباد در بازه های دارای اولویت در حال لایروبی است تا در فصول غیر زراعی مشکلی برای تامین آب شرب شهر همدان به وجود نیاید.

احمدی رحمت بیان کرد: آب رودخانه گنجنامه که از طریق کانال آب عباس آباد به استخر عباس آباد منتقل می شود در فصول غیر زراعی به طور میانگین تامین کننده 200 تا 250 لیتر از آب شرب شهر همدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی استخر عباس آباد همدان انجام شد

لایروبی استخر عباس آباد همدان انجام شد