مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 17:502023-10-02سياسي

سکونت دو میلیون تبعه خارجی در تهران


طبق اعلام شهردار تهران در حال حاضر حدود دو میلیون تبعه خارجی در شهر تهران سکونت دارند که بیش از 700 هزار نفر آنان در یک سال اخیر شناسایی شده اند.

- طبق اعلام شهردار تهران در حال حاضر حدود دو میلیون تبعه خارجی در شهر تهران سکونت دارند که بیش از 700 هزار نفر آنان در یک سال اخیر شناسایی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا غلامزاده - معاون مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران - در مراسم روز اسکان بشر پیام علیرضا زاکانی شهردار تهران را قرائت کرد.

زاکانی در این پیام آورده است: امروزه اقتصادهای شهری دائماً در معرض شوک ها و استرس های مختلف مانند بلایای طبیعی، بیماری های همه گیر، ناآرامی های اجتماعی یا اختلالات فناوری هستند.

یکی از نمونه بارز آن همه گیری ویروس کرونا به عنوان یک بحران جدید و ناشناخته بود که ابعاد گوناگونی از تاب آوری در مقیاس های گوناگون را به مدیران شهری یادآوری کرد.

این رویدادها می تواند تأثیرات مخربی بر معیشت، رفاه و بهره وری ساکنان شهری و مشاغل داشته باشد بنابراین ما در شهرداری تهران عملاً به فکر کردن در مورد نوعی از تاب آوری فراخوانده شده ایم که در آن به گونه ای همه جانبه می بایست مستحکم و سازگار باشیم.

وی اضافه کرد: پیچیدگی و عدم قطعیت های ناشی از درهم تنیدگی مسائل متنوع شهری با این بحران ها، مدیریت شهرها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکونت دو میلیون تبعه خارجی در تهران

سکونت دو میلیون تبعه خارجی در تهران