مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 07:502023-10-22بين الملل

75 سال جنایت بدون توقف


رژیم صهیونیستی چند روز قبل با حمله به بیمارستان المعمدانی و به شهادت رساندن بیش از 1000 نفر که اغلب آنها زنان و کودکان بودند، جهان را در شوک فرو برد و مردم کشورهای مختلف را به خشم آورد.

- از آن روز تاکنون در بسیاری از کشورها تجمعات گسترده ای در محکومیت جنایات صهیونیست ها برگزار شده و تظاهرات کنندگان خواستار توقف جنایات اشغالگران قدس هستند.

اما با این حال صهیونیست ها با عزم تمام به وحشیگری خود ادامه می دهند و با حملات هوایی به غزه بر آمار شهدای فلسطینی می افزایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه جام جم، متحدان رژیم صهیونیستی بی توجه به مخالفت های جهانی به سرزمین های اشغالی می آیند تا به جلادان صهیونیست در جنایات شان دلگرمی بدهند.

برهمین اساس جنایاتی چون حمله به بیمارستان المعمدانی نه صهیونیست ها را از ادامه کشتار منصرف می کند و نه حامیان شان را حیرت زده می کند که اگر قرار بود چنین اتفاقی بیفتد در دهه های گذشته و هنگام انجام سایرجنایات رژیم صهیونیستی افتاده بود.

در این گزارش نگاهی انداخته ایم به 75 سال جنایت رژیم صهیونیستی که بدون توقف ادامه دارد.

9 آوریل 1948 دیر یاسین آمار شهدا: 250 نفر/ در این جنایت، 120صهیونیست شامل 80 نفر از ایرگون و 40 نفر از لحی به روستای فلسطینی دیر یاسین حمله کردند که طی این درگیری 250 روستایی کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 سال جنایت بدون توقف

75 سال جنایت بدون توقف