مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:412023-10-05حوادث

حمل بیش از 110 کیلو تریاک با پای پیاده در خراسان جنوبی


جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی سربیشه در بازرسی از 4 کوله پشتی عابران پیاده 110 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ سید مرتضی موسوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مأموران انتظامی سربیشه اخباری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط قاچاقیان مواد مخدر به صورت پیاده در سطح این شهرستان دریافت کردند که موضوع پیگیری و به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

      وی بیان داشت: مأموران هنگام گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان سربیشه به 4 نفر عابر پیاده که در تاریکی شب در حال تردد بودند مشکوک شدند و به آنان دستور ایست دادند.

    جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: متهمان با مشاهده پلیس با رها کردن کوله پشتی های خود و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند که مأموران آن ها را تعقیب و یک نفر از آن ها را دستگیر کردند و متهمان دیگر با استفاده از عوارض زمین و تاریکی هوا به سمت ارتفاعات متواری شدند و از دید مأموران خارج شدند.

    سرهنگ موسوی با بیان این که عملیات پلیس برای دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل بیش از 110 کیلو تریاک با پای پیاده در خراسان جنوبی

حمل بیش از 110 کیلو تریاک با پای پیاده در خراسان جنوبی