مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-22اقتصادي

عملیات اجرایی سامان دهی ورودی های شهر اردبیل آغاز شد


استاندار اردبیل با اشاره به تدوین و تصویب طرح سامان دهی ورودی های شهر اردبیل، از آغاز عملیات اجرایی سامان دهی این ورودی ها خبر داد و گفت: اجرای پروژه کمربندی سوم شهر اردبیل پس از یک دهه بلاتکلیفی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در نشست عمران شهری اردبیل اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامناسب ورودی های اصلی شهر اردبیل، طی نزدیک به 2 سال اخیر طرح های سامان دهی 4 ورودی شهر اردبیل بررسی و تصویب شد و عملیات اجرایی سامان دهی آن ها هم آغاز شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی پل بسیج با پیشرفت فیزیکی 30درصد در حال انجام بوده و بخشی از پروژه ظرف ماه های آینده به اتمام رسیده و زیر بار ترافیک می رود و کل پروژه هم سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

اختصاص 70میلیارد تومان برای اجرای پروژه کمربندی سوم اردبیل پس از سال ها بلاتکلیفی استاندار اردبیل ادامه داد: پس از یک دهه بلاتکلیفی پروژه کمربندی سوم شهر اردبیل، بررسی های لازم جهت فعال شدن این پروژه انجام شده است و اعتباری بیش از 70میلیارد تومان به آن اختصاص یافته که عملیات اجرایی پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

عاملی با بیان اینکه بازار آهن فروشان کلنگ زنی خواهد شد، تصریح کرد: مرمت بازار تاریخی اردبیل هم در دستور کار است و با قدرت پیگیری می شود و باید دستگاه های مرتبط ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی سامان دهی ورودی های شهر اردبیل آغاز شد

عملیات اجرایی سامان دهی ورودی های شهر اردبیل آغاز شد