مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-25اقتصادي

1120 جشنواره فرهنگی گردشگری در گیلان برگزار می شود


به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، در هفته جهانی گردشگری، یک هزار و 120 جشنواره فرهنگی و گردشگری برگزار می شود که میز خوراک و تور شهرگردی در 17 شهرستان از مهم ترین برنامه های این اداره کل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از رشت، ولی جهانی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در سالن اداره کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به ایجاد اشتغال 12 هزار و پانصد نفر در بخش تاسیسات گردشگری گیلان اظهار کرد: 75 پروژه گردشگری از ابتدای سال جاری تاکنون به بهره برداری رسید که برای اجرای این پروژه ها گردشگری، یک میلیارد و چهارصدوپنجاه میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

به گفته وی با بهره برداری از 75 پروژه گردشگری در گیلان، حدود 380 اتاق و 980 تخت به ظرفیت اقامتی استان اضافه شده و برای 516 نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی گیلان با اشاره به بهره برداری 53 پروژه در هفته گردشگری افزود: این تعداد پروژه با اعتبار یک هزار میلیارد و پانصد میلیون تومان از 5 تا 12 مهرماه جاری افتتاح خواهد شد که حدود یک هزار اتاق و یک هزار و 210 تخت به ظرفیت اقامتی گیلان افزوده و برای پانصد نفر شغل ایجاد می شود.

به گفته جهانی، در هفته جهانی گردشگری، یک هزار و 120 جشنواره فرهنگی و گردشگری برگزار می شود که میز خوراک و تور شهرگردی در 17 شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1120 جشنواره فرهنگی گردشگری در گیلان برگزار می شود

1120 جشنواره فرهنگی گردشگری در گیلان برگزار می شود