مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-04سياسي

ضرورت انجام فرآیند انتخابات بر اساس زمان بندی وزارت کشور


تمام تلاش اعضای ستاد انتخابات شهرستان باید به گونه ای باشد که بتوان بر اساس برنامه زمان بندی وزارت کشور روند انتخابات را به انجام رساند.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت گفت: تمام تلاش اعضای ستاد انتخابات شهرستان باید به گونه ای باشد که بتوان بر اساس برنامه زمان بندی وزارت کشور روند انتخابات را به انجام رساند.

کیا عاشوری امروز در نشست هماهنگی آخرین اقدامات ستاد انتخابات شهرستان رشت با تأکید بر اهمیت اجرای فرآیند انتخابات بر اساس برنامه زمان بندی اظهار کرد: تمام تلاش اعضای ستاد انتخابات شهرستان باید به گونه ای باشد که بتوان بر اساس برنامه زمان بندی وزارت کشور روند انتخابات را به انجام رساند، زیرا در یک موضوع کشوری تأخیر قابل قبول نخواهد بود و در همه فرایندها خلل وارد می کند.

سرپرست فرمانداری رشت بر لزوم پیگیری جدی هر یک از کمیته ها در حوزه خود و فراهم نمودن شرایطی مناسب جهت برگزاری انتخاباتی پرشور تأکید کرد و افزود: بایستی با بسیج تمامی امکانات و ظرفیت ها موجود شهرستان در مسیر تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گام برداشت.

عاشوری هم افزایی، وفاق و همدلی تمامی اعضای ستاد انتخابات برای برگزاری هر چه باشکوه تر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را ضروری دانست و گفت: انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انجام فرآیند انتخابات بر اساس زمان بندی وزارت کشور

ضرورت انجام فرآیند انتخابات بر اساس زمان بندی وزارت کشور