مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-10اقتصادي

مشکل فاضلاب 52 روستای کردستان حل شد


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان از حل مشکل فاضلاب 52 روستا در استان خبر داد و گفت: در سال گذشته 15 میلیارد تومان و امسال 10 میلیارد تومان برای آسفالت راه روستایی به روستاهای استان اختصاص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیروان بهرامی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها در سنندج اظهار کرد: حوزه دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری به عنوان دستگاه نظارتی و حاکمیتی شرح وظایف مشخص دارد که در حوزه روستایی با همکاری و همفکری دستگاه های اجرایی مشغول انجام وظیفه است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از اولویت های دولت سیزدهم توجه به مناطق کم برخوردار و روستایی است برنامه ها و اقدامات خوبی طی سال گذشته در سطح روستاهای استان انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان به برخی اقدامات انجام شده در سطح روستاهای استان اشاره کرد و افزود: در حوزه بودجه با توجه به اینکه دهیاری ها نهاد عمومی و وابستگی به دولت نداشته و ردیف اعتباری خاصی ندارند در سال گذشته تقریبا نسبت به سال 1400 رشد 188 درصدی در جذب اعتبارات در استان داشتیم.

وی با بیان اینکه در 6 ماهه اول امسال اعتبارات دهیاری ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشت، گفت: با توجه به اینکه منابع دولت محدود است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل فاضلاب 52 روستای کردستان حل شد

مشکل فاضلاب 52 روستای کردستان حل شد