مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 18:452023-10-02سياسي

مدیریت متصرفی در موقوفات یک کار موقتی باشد


نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به فلسفه وقف و اوقاف گفت: مدیریت متصرفی در باب اوقاف باید یک کار موقتی باشد و به این بازگردد کسی که تمام صلاحیت ها را دارد به عنوان متولی، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به فلسفه وقف و اوقاف گفت: مدیریت متصرفی در باب اوقاف باید یک کار موقتی باشد و به این بازگردد کسی که تمام صلاحیت ها را دارد به عنوان متولی، موقوفه را مدیریت کند و ادارات اوقاف بر کار آن نظارت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله لطف الله دژکام امروز، 10 مهرماه در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس که به مناسبت فرا رسیدن هفته وقف برگزار شد، با اشاره به فلسفه وقف و اوقاف گفت: یکی از نگاه ها در خصوص اوقاف، نگاه نظارت و از باب امور حسبی است و نظارت بر عملکرد وقف بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: مدیریت متصرفی در باب اوقاف باید یک کار موقتی باشد و به این بازگردد کسی که تمام صلاحیت ها را دارد به عنوان متولی، موقوفه را مدیریت کند و ادارات اوقاف بر کار آن نظارت داشته باشند.

آیت الله دژکام اظهار کرد: وظیفه کسی که ولایت بر موقوفات دارد، این است که موقوفه را به کسانی واگذارد و به گونه ای مدیریت کند تا حقوق موقوفه ضایع و تضییع نشود و درآمد موقوفه افزایش داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت متصرفی در موقوفات یک کار موقتی باشد

مدیریت متصرفی در موقوفات یک کار موقتی باشد