مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:212023-09-28اجتماعي

آمادگی 37 هزار روستا برای ایجاد خانه محیط زیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید ابوالقاسم موسوی شب گذشته در آیین افتتاح همزمان 70 خانه محیط زیست در مازندران اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات زیست محیطی که در دولت مردمی به آن توجه شده مردمی سازی محیط زیست است.

وی افزود: در تمام دولت ها شعار مردمی سازی محیط زیست داده شد ولی تنها دولتی که دستیار ویژه برای عملیاتی کردن این شعار قرار داد دولت سیزدهم بوده است.

رییس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیطبان سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه موضوع محیط زیست بر پایه مردم است، تصریح کرد: این نهاد تنها دستگاه دولتی بوده که کاملا می تواند به مردم اتکا کرده و بدون مردم به اهداف خود نمی رسد، پس محیط زیست بدون مردم معنایی ندارد.

موسوی با اشاره به اینکه کلید واژه مشارکت مردمی در حفاظت محیط زیست باید اطلاع رسانی شود و در این مسیر باید مردم را آگاه کنیم، بیان کرد: مسؤولیت اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت بسیاری از دستگاه ها و نهادها می تواند ما را در راه رسیدن به اهداف کلان موفق کند.

وی با اعلام اینکه سند ارتقای فرهنگ حفاظت محیط زیست سال ها است به مصوب رسیده است، گفت: باید مکان اجرای مناسب برای آن بیایم تا بهترین بازخورد را داشته باشد، دستگاه های اجرایی همانند آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نفت، وزارت نیرو و دیگر دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 37 هزار روستا برای ایجاد خانه محیط زیست

آمادگی 37 هزار روستا برای ایجاد خانه محیط زیست