مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 23:352023-10-07سياسي

بقعه شیخ علاءالدوله سمنانی طی قرارداد 15 ساله به میراث فرهنگی واگذار شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به شرایط بقعه شیخ علاءالدوله سمنانی گفت: این بقعه طی قراردادی 15 ساله به صورت رایگان به اداره کل میراث فرهنگی این استان واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عصر امروز در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه 100 برنامه به مناسبت هفته وقف در این استان تداریک دیده شد، اظهار کرد: در 6 ماه نخست سال جاری، 12 وقف جدید به ارزش 40 میلیارد تومان در حوزه های قرآنی، فرهنگی و نیازمندی فقرا در این استان وقف شد.

وی با بیان اینکه 2 واحد مسکونی هم زمان با هفته وقف در شهرستان میامی وقف شده است، ادامه داد: وقف در کنار خیریه زنده است و با اطلاع رسانی و تبلیغ فرهنگ وقف می توانیم در زمینه جذب موقوفات و کمک های مردمی موفق باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اضافه کرد: 6 هزار موقوفه در استان سمنان وجود دارد و تمام درآمد موقوفات در همین استان هزینه می شود.

تدینی عنوان کرد: شاهرود دارای یک هزار و 602 موقوفه، سمنان و سرخه یک هزار و 184 موقوفه، بسطام 778 موقوفه، مهدی شهر 371 موقوفه، گرمسار و آرادان 350 موقوفه و میامی 359 موقوفه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقعه شیخ علاءالدوله سمنانی طی قرارداد 15 ساله به میراث فرهنگی واگذار شد

بقعه شیخ علاءالدوله سمنانی طی قرارداد 15 ساله به میراث فرهنگی واگذار شد