مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 16:302023-09-25فناوري

همه هزینه های هوش مصنوعی با مایکروسافت!


شرکت مایکروسافت می گوید هزینه های قانونی پشتیبانی از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را در مقابل ادعاهای نقض حق معنوی پوشش می دهد.

- جی پلاس ؛ به نقل از اس ای، مایکروسافت اعلام کرده است که در صورت مواجهه با هرگونه دعوای حقوقی نقض حق چاپ و تکثیر از طرف اشخاص ثالث، هزینه های حقوقی مشتریان خود را که از محصولات هوش مصنوعی آن برای تولید محتوا استفاده می کنند، بر عهده خواهد گرفت.

تعهد حق تکثیر Copilot مایکروسافت اعلام کرد که تا زمانی که مشتریان از حفاظ ها و فیلترهای محتوایی که در محصولاتش تعبیه شده است تبعیت کنند تا از تولید محتوای متخلف توسط هوش مصنوعی جلوگیری شود، این پوشش را ارائه خواهد کرد.

این یک ابتکار جدید توسط مایکروسافت است که آن را تعهد حق تکثیر Copilot می نامد.

با این حال، این ابتکار با برخی شرایط همراه است، زیرا این شرکت نمی خواهد از فناوری هوش مصنوعی آن برای اهداف مضر استفاده شود.

بنابراین کاربران باید از فیلترهای محتوا و سایر سیستم های ایمنی که این شرکت در محصولات خود ارائه کرده است، استفاده کنند و نباید سعی در تولید مطالب متخلف مانند استفاده از ورودی هایی که حق استفاده از آنها را ندارند، داشته باشند.

این شرکت گفته است که می خواهد به مشتریان خود این اطمینان را بدهد که می توانند از خدمات Copilot مایکروسافت و خروجی هایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه هزینه های هوش مصنوعی با مایکروسافت!

همه هزینه های هوش مصنوعی با مایکروسافت!