مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-02سياسي

30 شرکت دانش بنیان مورد حمایت اوقاف و امور خیریه قرار دارند


مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی اوقاف کشور گفت: 30 شرکت دانش بنیان مورد حمایت اوقاف و امور خیریه قرار دارند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی اوقاف کشور گفت: 30 شرکت دانش بنیان مورد حمایت اوقاف و امور خیریه قرار دارند.

حجت الاسلام محمد نوروزپور صبح دوشنبه در نشست خبری که در بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: همایش یاوران وقف در همه استان های کشور برگزار می شود که همایش محوری آن در روز 17 مهرماه در تهران با حضور واقفین و خیرین و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه برگزاری 6 نشست تخصصی و علمی با موضوعات کاربردی از دیگر برنامه های دهه وقف است، بیان کرد: این موضوعات در حوزه منابع طبیعی، امور خیریه، مسئولیت اجتماعی، بهره وری موقوفات و … است.

حمایت از جوانان نخبه نوروزپور با بیان اینکه 30 شرکت دانش بنیان مورد حمایت اوقاف و امور خیریه است، گفت: این شرکت ها جوانانی از نخبگان هستند که به واسطه نداشتن پشتیبانی مالی طرح های آنان راکد مانده بود که امروزه این شرکت ها دفتری را در اوقاف مستقر کردند.

وی اظهار کرد: تولید موتورسیکلت های برقی از جمله طرح های این شرکت ها بود که این موضوع مورد حمایت اوقاف و امور خیریه نیز است چراکه در بحث مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 شرکت دانش بنیان مورد حمایت اوقاف و امور خیریه قرار دارند

30 شرکت دانش بنیان مورد حمایت اوقاف و امور خیریه قرار دارند