مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-02اجتماعي

20برنامه فرهنگی و قرآنی در هفته وقف در میناب برگزار می شود


رییس اداره اوقات شهرستان میناب از بر گزاری 20 برنامه فرهنگی وقرآنی در هفته وقف در شهرستان میناب برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، محسن اسفندیار پور رییس اداره اوقاف شهرستان میناب در نشست خبری با تشریح برنامه های هفته وقف در این شهرستان  اظهار داشت: هفته وقف از 16 ربیع الاول، 10 مهرماه آغاز و تا 16مهرماه ادامه خواهد داشت، که در این ایام برنامه های متنوعی برگزار می شود.

وی افزود:این هفته امروز با نواخته شدن  زنگ وقف  در یکی از مدارس شهر میناب برگزار آغاز شد  که در این روز برنامه های فرهنگی و قرآنی نیز برای دانش آموزان آن مدرسه تدارک دیده شده بود.

اسفندیار پور گفت: یکی از برنامه های فرهنگی و قرآنی ویژه هفته وقف در امام زاده شاه مرعش با حضور 25 نفر از دانش آموزان مدارس میناب برگزار می شود و برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با این امامزاده  در خصوص شجره نامه آن نیز توضحاتی داده خواهد شد که در همان مکان نیز از دانش آموزان تجلیل می شود.

رییس اداره اوقاف میناب عنوان کرد: همایش یاوران وقف یکی از ویژه برنامه های هفته وقف در این  شهرستان خواهد بود که با حضور مدیر کل اوقاف هرمزگان برگزاری شود.

وی با بیان اینکه شهرستان میناب 3869 رقبه دارد خاطر نشان کرد: 2272 رقبه دارای سند و 900 رقبه فاقد سند هستند که برای سند دار شدن ما بقی آنها هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20برنامه فرهنگی و قرآنی در هفته وقف در میناب برگزار می شود

20برنامه فرهنگی و قرآنی در هفته وقف در میناب برگزار می شود