مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-12فرهنگي

فعالیت 110 غرفه تخصصی در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: 110 غرفه تخصصی و 40 غرفه جنبی در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت حضور داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسعود ویژه عصر امروز در آیین اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت با بیان اینکه امروز یاد و خاطر شهدایی را زنده نگاه می داریم که آثار رشادت آنها در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود اظهار کرد: این نمایشگاه از 15 مهرماه آغاز به کار کرد و 21 مهرماه روز پایانی آن خواهد بود.

وی با بیان اینکه 110 ناشر تخصصی دفاع مقدس برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند و در کنار آن 40 غرفه از دستگاه های تخصصی حضور داشتند گفت: 7 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه عرضه شد و یک هزار و 500 عنوان کتاب جدید نیز در معرض دید مردم قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه حدود 30 درصد تخفیف با توجه ویژه وزیر ارشاد محقق شد تصریح کرد: بن خرید کالا نیز به دانشجویان و محققان و علاقمندان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه 12 نشست تخصصی در نمایشگاه برگزار شد ادامه داد: چهار نشست تخصصی مربوط به کودکان و نوجوانان بود و موضوعات مهم به بحث و بررسی گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 110 غرفه تخصصی در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان

فعالیت 110 غرفه تخصصی در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان