مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-17بين الملل

فرار یک مظنون به قتل از بازداشتگاهی در «جورجیا»/ فعالیت مدارس منطقه محدود شد


مقامات پلیس ایالتی در جورجیای آمریکا از فرار چهار زندانی از یکی از بازداشتگاه های این ایالت خبر داده اند که یکی از آنها مظنون به قتل است.

- فرار یک مظنون به قتل از بازداشتگاهی در جورجیا / فعالیت مدارس منطقه محدود شد مقامات پلیس ایالتی در جورجیای آمریکا از فرار چهار زندانی از یکی از بازداشتگاه های این ایالت خبر داده اند که یکی از آنها مظنون به قتل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلانتر شهرستان بیب در بیانیه ای اعلام کرد که زندانیان از طریق یک پنجره آسیب دیده و حصار بریده شده از بازداشتگاهِ این شهرستان خارج شدند.

دفتر کلانتری منطقه نیز گزارش کرده است که زندانیان فراری، حدود ساعت 3 صبح با یک خودروی دوج چلنجر آبی رنگ که به محل هماهنگ شده رسیده بود، گریخته اند.

یکی از فراری ها متهمی 52 ساله است که به اتهام قتل در بازداشت بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه ان بی سی نیوز، علاوه بر دفتر کلانتر، گروه عملیات ضربت در منطقه جنوب شرقی، ماموران پلیس فدرال (FBI) و همچنین سرویس مارشال های ایالات متحده در جست وجوی این زندانیان متواری هستند.

به دلیل خطرناک بودن فراری ها، اداره آموزش و پرورش منطقه اعلام کرده است در حالیکه فعالیت 28 مدرسه در این ایالت ادامه خواهد داشت اما تا اطلاع ثانوی فعالیت های آموزشی و ورزشی خارج از ساختمان مدارس محدود می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار یک مظنون به قتل از بازداشتگاهی در «جورجیا»/ فعالیت مدارس منطقه محدود شد

فرار یک مظنون به قتل از بازداشتگاهی در «جورجیا»/ فعالیت مدارس منطقه محدود شد