مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-16بين الملل

سازه اطلاعاتی اسراییل فرو ریخته است


کارشناس و تحلیلگر مسائل فلسطین و اسراییل، گفت: جنبش های مبارز فلسطینی مثل حماس و جهاد اسلامی چنین اتفاق بی سابقه ای (طوفان الاقصی) را رقم زدند که موجب ریزش سازه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، رهبر معظم انقلاب در دو سخنرانی مهم اخیر با تشریح مسائل فلسطین و تحولات رخ داده در آن طی هشتاد سال گذشته، بر این نکته صحه گذاشتند که مقاومت فلسطین در حال حاضر به نقطه ای رسیده است که شکستی غیرقابل ترمیم اطلاعاتی و نظامی را به رژیم اشغالگر صهیونیست وارد نموده است.

ایشان در دانشگاه افسری امام علی علیه السلام فرمودند: در این قضیّه ی پانزدهم مهر به این طرف، رژیم غاصب صهیونیستی، هم از لحاظ نظامی، هم از لحاظ اطّلاعاتی، یک شکست غیر قابل ترمیم خورده؛ شکست را همه گفتند، تأکید من به غیر قابل ترمیم بودن است.

من میگویم این زلزله ی ویرانگر توانسته است بعضی از سازه های اصلی حاکمیّت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه ها به این آسانی امکان پذیر نیست.

بعید است که رژیم غاصب صهیونیستی با همه ی های وهویی که میکند، با همه ی حمایتهایی که امروز در دنیا از سوی غربی ها از او میشود، بتواند آن سازه ها را ترمیم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازه اطلاعاتی اسراییل فرو ریخته است

سازه اطلاعاتی اسراییل فرو ریخته است